10 juni!

Jo då är det städdag på dagis.. = ) Det ska bli mysigt att få vara ute med lilla och fixa lite på hennes dagis.. Också får man ju träffa alla underbara föräldrar till Elise kompisar.. = )
Det ända som är en nackdel med det är att kommunen har nekat alla dagis att köpa in saker som dom behöver.. = (
Lite tråkigt för det måste ju finnas saker till dom små som dom kan hålla på med, dagisen får inte ens köpa spik och sådant.. = (

Det ska ju vara ett lotteri också, så alla föräldrar kan ta med sig nå saker som dom vill skenka.. Så nu sitter jag här och undrar vad det kan vara för nå.. Eller inte vara, utan vad jag ska hitta på för nå som jag kan skönka.. Nån som har nå förslag? Skulle vara snällt om ni kunde komma med nå förslag..= )

Kanske ska skriva vad som har hänt här på siståne, inte för att det har hänt så mye.. Elise har ju varit sjuk så hon har inte varit så pigg så hon har inte orkat att göra så mye.. Men nu börjar hon bli frisk igen så nu ska vi ta och åka upp till hennes kusiner och leka lite..= )

I helgen som var så var vi hos svärföräldrarna och käka god mat.. (grillat första grillningen för i år) = )

Nä nu kan jag inte skriva mer Elise vaknade nu precis så ska ta och gå in till henne.. Skriver mer senare eller det kanske inte blir förrän imorgon..

Åhh i helgen så ska vi nog in till stan en sväng och kolla in alla hojjar som ska glida genom stan.. = ) Lars bror Adde ska ju köra så man måste ju pka in och kolla.. = ) + att Elise kan ju passa på att leka med Sammy och Adam då, kanske kan bli en tur upp till folketspark också.. = )

Nä nu ska jag dra men ha de bra

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0