Borta bra men hemma bäst..

Måste säga de att det har vait jätte skönt att vara borta ett tag, och jätte kul har det också varit kan jag ju lova.. = ) Men det är skönt att vara hemma igen.

Gud vilket väder vi hade alltså, det var 20 grader och skinande sol.. Men djuren var ute ändå som tur va annars hade det ju inte varit så kul.. Först åkte vi igenom safarin där fick vi se en massa olika djur. När vi kom in till björnarna så var vi på väg att få en björn upp på huven. Han sprang och jaga en annan björn och då så var han på väg upp på huven. Han stannade framför bilen men sen så sprang han igen... = ) När vi kom in till lejonen så låg dom precis vid ingången så vi fick några jätte fina bilder.. = ) efter lejonen så var det inge mer djur där. Dock så har jag inte skrivit med alla djur som vi såg men kommer att lägga ut bilder om ett tag..
När vi kom in påkolmården så fick vi även där se en massa underbara djur. Först när vi kom in dit så gick vi till bamsesvärld så att Elise fick leka lite, och efter de blev det en massa djur igen..

Men nu orkar jag inte skriva mer ska lägga mig på soffan och slappa..


Underbar bild på Elise i bilen innan Safarin.. = )
innan safarin
                                                                                                                        Foto: Jag

Ha de nu så bra så skriver jag nå mer här om nån dag eller kanske redan imorgon.. = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0