Inte hänt så mye idag!

Idag har vi inte gjort så mye, jag fick en lite sovmorgon och de var skönt kan jag lova.. = ) efter att jag hade vaknat så kolla jag och Elise lite på tv sen gick hon och la sig. När hon hade vaknat så åkta vi och hämta min mamma hon min mormor och morfar.. = ) Sen blev det att handla lite på birsta.. Skulle köpa en dammsugare till Elise men det blev ingen för dom var slut.. = ( men det var tur att det inte blev nån för när vi kom till ICA Maxi så upptäckte vi att vi måste köpa nya skor till henne dom börjar gå sönder.. Så det blir att åka ut till skopunkten nån dag till veckan och koll.. 

Ska kolla på Bones nu sen ska vi ta och käka en äppelsallad.. = ) 

Ska ta och lägga upp en bild på Elise också som jag tog på henne innan hon gick och la sig förut idag.
(dock ingen bra bild lite suddig tagen med mobilkameran) = (

Hmm vad ska du bli när du blir stor då? Nån som har nå förslag? = ) vi har fått förslag på sångerska och telefonförsäljare.. haha
= ) 
                                                                                                                      Foto: Jag

Ha de bra och sköt om er

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0