Kul då!

Igår så formaterade vi datorn och vi har inte skrivit upp vad vi hade för favoriter... Hmm nu ska man sitta och försöka komma på vad man hade för några..

Igår var vi till Lars mamma och gratta henne också det var jätte trevligt fick mye smaskigt fika.. = )
Efter att vi hade fikat gick vi ut med barnen så att dom fick vara ute lite och leka.. = ) 

Idag så ska vi inte göra så mye ska till Lars pappa och tvätta bilen, sen tror jag att vi skulle till Johan också och hjälpa han med datorn.. Nä nu ska jag inte sitta här och slösa bort dagen, måste ju göra lite nytta också.. = ) 

Lägger ut lite bilder från kolmården kommer att komma fler innom kort.. = )

En söt liten apa, hon har en liten unge på ryggen kanske inte syns så jätte mye men den sitter där iaf.. = )
Ellehur då 
                                                                                                                    Foto: Jag

Papegoja (blågulara)  = )
= )
                                                                                                                       Foto: Jag

Papegoja (vet inte vad den andra heter men jag tror att det är en papegoja) = )
2 st av dom.= )
                                                                                                                     Foto: Jag

En till söt liten apa.. = )
= )
                                                                                                                     Foto: Jag

Krokodilerna li gger och vilar sig... = )
= )
                                                                                                                     Foto: Jag

Hitta nemo.. = )
= )
                                                                                                                    Foto: Jag

Elise innan vi åkte in på safarin, ganska bra bild om jag får säga det själv.. = )
Innan vi åkte in på safarin
                                                                                                                     Foto: Jag

En sebra som fanns inne på safarin.. = )
Nån av alla sorter! = )
                                                                                                                     Foto: Jag

Kommer att komma fler bilder innom kort.. = )

Kram på er nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0