Rastlös.. =(

Rastlös och grymt sugen på godis.. =( vet inte vad man ska ta och hitta på inte så roligt väder att gå ut och gå heller.. Men men få se vad man hittar på nör Elise har vaknat hon är så trött när hon kommer hem från dagis på dagarna så hon brukar vilja sova lite då. Och det kan hon ju få göra eftersom det inte stör hennes nattsömn. Få se om man tar en promenad bort till farmor och farfar och fika lite.. = )

JÄVLA HUVUDVÄRK, den skulle jag ju kunna skippa helt och hållet.. Hjälpte inte när jag tog en Alvedon heller.. Hoppas på att den går över snart.. = )

Nä nu ska jag ta och plocka lite här innan Elise vaknar.. Men ha de nu så bra och sköt om er..

Lillkissen ligger och vilar i skuggan.. = )
= )
                                                                                                                       Foto: Jag

Två trötta snöleoparder (årets djur) skötarna är där och försöker locka fram dom med lite käk.. = )
= )
                                                                                                                       Foto: Jag

Fick dock inte så bra bilder på lejonen man fick ju inte direkt veva ner rutorna..
= )
                                                                                                                       Foto: Jag

Inne på tropicarium (hur det nu stavas) så söt.. Också har hon ungen på ryggen.. Den syns dock inte = ( 
= )
                                                                                                                       Foto: Jag

Läcker bild om jag får säga det själv (för er som inte ser så är det huvudet på en orm) denna orm heter Gabonhuggorm . 
= )
                                                                                                                          Foto: Jag

Dvärgsilkesapan, kan man säga nå annat än att den är grymt söt.. = )
Så söt! = )
                                                                                                                      Foto: Lars

Nä nu har jag inte tid med de här nå mer men ha nu så bra och sköt om er, ska ta och väcka lilla nu. Så ska vi ta och hitta på nå roligt.. = )

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0