Taperter!!

Jo vi var ju med Johan till ejes idag och kolla på tapeter till han.. Åhh gud vilka fina tapeter vi hittade till oss jag och Lars.. = )

Vi ska ju få nya tapeter i hela lägenheten och i sovrummet så skulle vi ha en svartfondvägg med vita väggar i resten av rummet.. Men nu hittade vi som sagt en ny tapet som vi vill ha, man den kostar ju lite mer än vad dom får kosta så att det blir ju så att vi får lägga till en slant om vi ska ha den. Ska prata med våran hyresvärd om vi kan få ändra om planerna lite.. = ) Hoppas bara att han går med på det..
Det är ju som sagt en svarttapet med silvrigablommor på.. Och jag kan ju lova att det är en av dom finaste tapeterna som jag har sett.. = ) Så nu kan man ju verkligen hoppas att vi får välja den.. Vi måste ju tänka på att det kanske är nån annan som ska flytta in här nån gång, om det nu skulle ske att vi flyttar här ifrån vilken är ganska osannolikt men allt kan ju hända..
Jag har dock ingen bild på tapeten men vi ska väl låna hem katalogen snart så då fixar jag en bild.. = )

Nä nu ska jag ta och käka lite vattenmelon.. *mumma*

= )
                                                                                                                      Foto: Jag

Få se om vi kanske får främmande imorgon av Pillan, Sammy och Adam.. = ) Skulle vara trevligt..

Lilla Adam.. = )
Sitter och käkar macka
                                                                                                   Foto: Pillan tror jag

Stora Sammy.. = )
ute och går på en vårprommis
                                                                                                    Foto: Pillan tror jag

Jag har en bild på Pillan också men jag tror inte att hon vill att jag lägger ut den.. *haha* du vet vad jag menar.. = )

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0