Tvättat bilen!

Idag efter att vi hämtat Elise på dagis så åkte vi till Johan och tvätta bilen, och de var väldigt behövligt. Dör det var nån jäkla fågen som hade lagt en blajja på bilen.. Så medan Johan och Lars tvätta bilarna så tog jag och Elise en liten promenad med Tilda.. = )

Elise håller i tilda så att hon inte ska springa iväg.. = )
= )
                                                                                                                       Foto: Jag

Elise pussar Tilda.. = )
= )
                                                                                                                      Foto: Jag

Åsså får Elise en puss av Tilda också.. = )
= )
                                                                                                                      Foto: Jag

Nä nu blir det att dricka lite kaffe och kolla lite på tv.. = )

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0