Kommer här en liten uppdatering med lite bilder

Idag har vi varit hon min mamma och Elise mormor och bakat lite lussikatter, det gick jätte bra jag fick ungefär ut 70st Elise fick också till en. Kommer en bil på den senare.

Igår så skulle vi baka pepparkaker hos mormor också men det gick inge bra för hon hade gjort degen själv och den blev alldeles för hård!
Blev bara smuler av den, så det sket sig.. Men som tur är så hade ju jag och mamma bakat pepparkakor dagen innan så vi har ju ändå några stycken!

Nä nu ska jag ta och lägga ut några bilder, eller några det är en heldel

kollade var rätt ord, när hon såg mig knäppa kort så kom hon springande! Såg att jag knäppte kort så då kom hon springandes

thaimat.... Mumma de Käkar thaimat

tycker om att titta i boken med alla djur Kollar på tv och läser djurboken

kom så får du också titta Kom och läs du också mamma

hem till mormor och baka lussikatter Påväg till mormor och julbaka

alltid glad Så glad

det tycker hon om, blir jätte arg när man tar ut henne Dags att åka pulka

det är roligt Skulle åka ner för en backe, det tycker hon är jätte roligt!

hehe Skulle ta snöret på pulkan

när hon ser denna fula sak Alltså kan ni förklara en sak för mig? Hur kan man bli så glad när man ser denna fula lilla sak??

kul Dags att baka, knåda knåda!

hmm Åsså måste man ju smaka lite också...

tror inte att det var så gott men jag tror inte att hon tyckte om det.. Eller gjorde du det gumman?

Elise tycker om sin morbror hon Sen var det dags att gå ut med morbror, gud va hon tycker om Crille! Så roligt att se!

Kommer nu lite bilder på Elise kusiner!

Elise kusiner Sammy och Adam Sammy och hans lillebror Adam (står pytteliten på boddyn)

du kommer att bli en konstnär du!  Sammy blivande konstnär

man ska måla på papper.. Den nya picasso (eller hur det stavas)

Elise minsta kusin Åsså minstingen Adam då! Fast han är ju inte så liten längre han är ju 2 månader

Nä ska man ta och diska lite då sen ska man kanske ta och börja med käk, blir lasagne idag! 

Kram på er alla där ute som läser detta 

 

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej!

Härliga bilder på Elise o pulkåkning :-)

Får komma hit o åka i pulkbacken med Sammy någon dag

2008-12-07 @ 10:23:24
Postat av: Anonym

Söt hon är!

2008-12-10 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0