DRAKBORGEN

Drakborgen

Idag var vi på drakborgen för första gången, och jag kan ju lova att Elise tyckte om att vara där. =)

Ni skulle ha sett henne när hon sprang runt där och lekte.. Gud va hon tyckte om att åka i rutschkanan, i den stora borgen. Hon var även i hoppborgen och lekte lite men den tyckte hon inte om så jätte mycke.
Nästa gång blir det att ta med sig kameran dit och knäppa lite kort.
Åhh en sak till..

Pssst Sammy vi ska ta och åka iväg till Drakborgen och leka lite, en liten fågel har viskat i mitt öra att du tycker om att vara där.. =) Åsså vill Elise dit igen och då vill hon att du ska förlja med det kan jag lova.. =) Blir nog lite roligare och vara där när man har nån att leka med.

Nä nu blir det att kolla på Robinson.

Skriver mer imorgon ska lägga upp en film på Elise då också om jag får till det..

Fotot är inte taget idag. Det är taget på IKEA för ett tag sedan..
Hehe 
                                                                                                                         Foto: Jag
Ha det nu så bra..

Kram på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0