Härlig dag!

Japp idag har det varit en lika bra dag som igår... =)

Elise fick en jättefin klänning av farmor och farfar, en jätte fin bok av Sammy och Adam också fick hon ett ägg som Sammy hade gjort.

Sammy fick en bil med tillhörande släp och raket av Elise han fick även ett ark med tattoos på och en banan.
Adam fick en skrattpåse eller vad man ska säga också fick han några majskrokar också för det tycker han om, dom ska ju inte ha nå godis så det är ju bra att man kan ge bort frukt och lite sådant.. =)

Har en bild på Elise tattoo som jag ska lägga upp också har dock ingen bild på Sammys men det kanske k ommer om ett tag.


Dock inte sån jätte bra bild men det syns ju ganska bra vad det är förnågot. Och för dom som inte ser vad det är så är det en drake.
Elise har fått en ny tattoo
                                                                                                                             Foto: Jag

Nä nu ska jag ta och sätta mig i soffan och kolla lite på Emil med Elise och Lars.
Blev tyvärr inte så att Elise kunde sova hos mormor och Crille för han åkt tyvärr på migrän så det får bli nån annan gång..

Men men nu få ni ha de så bra och sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0