Hmm

Vad ska man hitta på idag då? Har ju typ gjort allt jag skulle ha gjort idag.. =S men man kanske ska ta och städa lite kanske.. Damsuga och torka golven igen.. Nackdelen med att det börjar bli vår det är att det blir så grisigt ute.. =( Men annars så är det ganska bra tycker jag.. Nu tycker jag att vi har haft snö för länge, men jag kollade dock på aftonbladet förut och då såg det ut att kunna bli snö på söndag.. :@ vill inte ha mer snö nu..

Aja nog pratat om det..
Idag har jag och Elise varit uppe sedan klockan 08:30 sen dess har vi kollat på pippi, Elise har fikat två rån lite majskrokar och lite flingor. Nu här vid lunch så har hon badat lite också har vi käkat lite lunch det blev potatis och fisk i äggsås.. *smaskens*

Nä undra om man ska försöka lägga lillhöna och se om hon vill sova lite midda...

Ska gå och kolla hur det är med Lars han ligger i migrän.

Älskar er
Älskar er över allt annat på denna jord..                                                   Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Elena

Gillar du att resa? =)

2009-04-03 @ 20:40:28
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0