Kolmården här kommer vi!

På fredag åker vi till kolmården.. =) Ska bli så kul att åka iväg med Elise och kolla på djuren och bara ha det mysigt.. =) Innan vi åker så ska vi till Sammy och Adam på torsdag och käka god mat med Carina, Clifford, Adde, Pillan och Lena förmodligen också vi då. Ska bli trevligt. Ska käka lite mat sen ska vi upp på brasan och kolla läget.. Efter de så ska vi hem och fixa lite innan resan på fredag.. =) Måste ju packa och lite små saker som vi kan ha i bilen på vägen ner..

Ska förbi hos Johan och hämta en DVD som man kan ha i bilen och kolla på film, mest för Elise skull så att hon har något att göra. Blir att ta med sig Pippi och Emil till henne.. =) Själv ska jag ta med mig en bok så att jag har något att göra när hon har somnat..

Åsså måste jag ju städa lite också så att man inte har de och göra när man kommer hem, ska fixa så att Izzie har käk mamma ska få gå hit och kolla henne bara ska fixa kattlådan vattna blommorna, så att dom inte dör ut för oss medans vi är borta. I och för sig så l'r ju mamma vattn dom om jag skulle glömma det *ler* brukar vara ganska dålig på att vattna dom.. =P

Nä nu ska jag inte sitta här mer har ju lite att göra, ska fixa käk..
=)
                                                                                                          Foto: Från Googel

Ha det nu så bra.
Kram

Kommentarer
Postat av: sara

Hej hej! Va kul att du gillade ohana collection.

www.ohanacollection.blogg.se är min hemsida för mina plagg, där står hur du kan få plaggen, villka stl och villka plagg det finns. Villket motiv du vill ha och hur betalning och leverans fungerar! Du är välkommen att göra en beställning om du vill:) Mvh/Sara

2009-04-28 @ 15:35:14
URL: http://sethsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0