Marängblåbärspajen!

Kan ju lova att jag blev nöjd med den. Lyckades att få marängen helt stel, nu återstår det bara att se om den smakar lika smaskens som den ser ut att göra... Haha
Men det ska nog inte vara nå problem för den har ju blivit god alla andra gånger.. =) nu har man städat också. Så nu behöver jag inte tänka på de innan vi åker imorgon heller så de är ju skönt.. =)

Sitter nu och lyssnar på Cher - Just like Jesse James och  lite annat smått och gott..
Måste ju säga så mye som att jag tycker att denna kvinna är en underbar sångerska..

Nä nu ska jag ta och fixa håret lite tror jag innan vi ska åka iväg. Vi ska dra lite tidigare så att Elise kan leka lite med Sammy och Adam, dom tycker ju så mye om att leka med varandra.. =) det märks verkligen att Elise tycker om sina kusiner.. =)

Lilla Adam käkar macka.. =)
Sitter och käkar macka

Vackert vårkort.. =)
ute och går på en vårprommis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0