Momenta!

Jo där har man varit idag då..
Åh de gick inge bra om man säger så då.. =( jag var så himla nervös så jag kunde inte ringa ut till kunderna och försöka sälja.. =( men men alla passar ju inte som säljare så enkelt är det.
Men nog pratat om de, orkar inte gå in så mycke på det. 

Man får ta nya tag och söka nya jobb, ska sätta mig och ringa runt på dagis imorgon sen ska jag ner på Ica i kvissle och lämna in mitt CV där också ska även lämna in det här i Bommen..

När jag kom hem så möttes jag av en jätte glad dotter så då blev jag genast på bättre humör.. =) Kan man bli annat än glad när man möts av en liten tjej som kommer springandes till sörren och ropar mamma.. =) Sen ville hon inte släppa mig, så det var ju lätt att laga mat ska ni se.. hehe

Aja nu ska jag ta och kolla lite på tv men ni få ha de så bra nu alla ni där ute som tar er tid att läsa min blogg.. =)  

Tänkte lägga in två bilder också innan jag slutar..

Min farmor och våran lilla Elise tycker själv att denna bild blev jätte fin (dock inge bra kvalitet mobilkamera)
Fin bild på farmor och Elise
                                                                                                                       Foto: Jag

Vårat fina påskris dock inga ägg än men det kommer, Elise ska få fixa dom imorgon. =) (dock inge bra kvalitet mobilkamera)
Dock inge ägg i det än men imorgon kommer det..
                                                                                                                        Foto: Jag

Ha det nu så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0