Fläta

Jag måste bara få visa att vi kan göra en fläta på Elise nu.. =D Så kul nu när hon börjar få lite mer hår så att man kan börja sätta upp det på henne! =D Jag tycker att det är jätte gulligt men det tycker ju inte Lars då! Han ser ingen mening i det.. Men men jag tycker att det är fint så jag gör det ändå.. =D

=) Den är inte så stor men en liten iaf.. =D

Imorgon ska Elise vara ledig ifrån dagis också.. Ska ner på BVC och ta vaccin oxkså ska vi kolla om hon har gått upp nå i vikt. Hon har varit sjuk här på sista tiden så hon har inte ätit som hon ska.. Så vi får se imorgon hur det ser ut! Men på dagis tycker dom att hon har blivit lite rundare så förhoppningsvis så har hon inte gått ner så mycke, eller något om det vill sig väldigt väl!

Nä nu kan jag inte skriva mer ska gå och börja med lite käk sen ska jag dra med hela familjen ut ett tag det är så hilma fint väder ute idag så ska ta en liten prommis.. Få se om vi kanske tar en prommis till min farmor och farfar och fikar lite!

Men ha de nu ni alla som läser detta..

Åsså tar ni det lungt i kylan!!

Kommentarer
Postat av: Nelly

jodå bara bra om man bortser från ryggen :) jadu jag sover mest haha eftersom att jag jobbar kvällar och nätter, hehe ja Axel :) jaså är det sen i julas kanske?:)

2009-02-10 @ 15:35:04
URL: http://neeely.blogg.se/
Postat av: F4rm0r Aka Sarah

Lars är bara avundsjuk för att han inte kan göra någon fläta! SÅDETSÅ!!! :D

2009-02-10 @ 19:38:25
URL: http://tmk.blogg.se/
Postat av: Nelly

jag jobbar kvar på posten..vad gör du då?

2009-02-13 @ 11:08:17
URL: http://neeely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0