Harry Potter och halvblodsprinsen

Japp igår var man och såg den då.. Jag tycker att den var jätte bra men jag har ju inte läst boken så jag vet ju inte vad som händer i den så jag kan ju inte säga nå annat än att den var jävligt bra.. = ) Dock tyckte min sambo hans mamma hans moster och min lille bror att dom hade missar jätte mycka. Men fick inte veta nå om halvblodsprinsen inte bakgrunden till han iallafall.. = ( men som sagt jag tyckte att den var jätte bra.. = ) men jag tror att det är dags att sätta sig ner och läsa böckerna så att man får veta vad som händer i dom också... Dom kan ju inte ta med allt som är i filmen för då hade dom inte fått göra annat än att spela in filmerna..
Men jag tycker att alla ska se den iallafall.. = )

Nu ska jag ta och fixa nå käk till Elise sen ska hon få gå ch vila lite tror jag, så att hon inte är så jätta trött ikväll..

Få se om det blir en tur upp till Adde och Pillan sen så att barnen får leka lite.. = )

Små barnen.. = )
= )
                                                                                                                     Foto: Lars

Ha det nu så bra och ta hand om er

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0