Hmm

Nu kan det väl börja bli bra väder igen! Skulle vara trevligt, men vi ska ju vara glad för det regnar ju inte idag iallafall.. = ) Tänkte att jag ska ta och baka idag, inte så mye dock det blir bara en äppelpaj.. = ) Men det är smaskens de också.. = ) Till käk idag så blir det kött och potatisgratäng..  = ) få se om vi åker upp till Adde och Pillan sen så att Elise får leka av sig med sina kusiner.. = ) Eller så kommer dom så jag får bjuda dom på äppelpaj. Sist dom var här så hade vi ju inge fikabröd så vi får se hur det blir.. = ) Nä nu sk ajag ta och lägga Elise ett tag sen ska jag ta och baka pajen..


= )
                                                                                                                      Foto: Jag

Ha det nu så bra och ta hand om er

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0