Kommer här lite bilder från i helgen

Skulle ju lägga upp lite bilder så här kommer det lite.. = )

Här har ni tre bilder på Adam, Sammy  och Elise det är Adam som är huvudpersonen denna helg
Huvudpersonen= )= )
                                                                     Foto: Lars

Adam men mamma och pappa (lite suddig) = (
= )
                                                                                                   Foto: Pillans brorson

Här kommer det lite bröllopsbilder också, det blev ju ett sådant också. Det fick jag och Lena veta när vi kom dit
= )= )= )= )
                                                                                                                 Foto: Lars

Åsså blev det kort på faddrarna med lilla Adam.. = )
= )
                                         Foto: Lars

Blev kort på mig och Elise, och Lena och Elise också. = )
= )
                                         Foto: Jag

Så vacker blid, ni är så vacker tillsammans.. Vi önskar er all lycka i erat liv tillsammans
= )
                                                                                                                     Foto: Lars

Adams doptårter dom var så fina.. = )

                                                                     Foto: Lars

En liten bild  på Elise också under fikat, också blev det ju paketöppning också.. Sammy ville hjälpa mamma och öppna bröllopspresenten = )
Älskar dig gummanatt öppna paket
                                                                                   Foto: Jag

Och en sista bild från i helgen. Det är brudbuketten så vacker
Så vacker
                                                                                                                      Foto: Jag


Sen så måste jag bara lägga in en bild från igår när Elise stog och kolla på bolibompa.
Hon tog fram gitarren och började spela.. = )

Så läcker bild.. = )
= )
                                                                                                                    Foto: Lars


Så nu har jag inge fler bilder att bjuda på för tillfälle..

Men det lär ju komma fler om ett atg när vi har tagit nya..

Ha det nu så bra och sköt om er

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0