Packat

Jo då har man packat en massa, och vikit tvätt har man också gjort.. Städa gjorde jag igår så de behöver vi inte bry oss om innan vi åker.. = ) Lars ska få diska imorgon innan vi åker också så att det inte är en massa disk när vi kommer hem.. Eller en massa det hade bara varit frukostdisken men det är ju skönt om det inte är nån disk alls som sagt..

Lite senare idag så ska vi åka och hämta resesängen till Elise, hon har ju inte börja sova i stor säng än så hon får sova i resesängen..

För er som inte vet så ska vi åka till Frösö och kolla på en massa djur.. = ) Det blir ingen lång semester men det är en liten iaf, vi kommer bara att sova borta en natt..

Nä nu ska jag gå och fixa lite till men ha de bra så skriver jag mer ikväll.. = )

Så fin bild på Elise och hennes häst, hon tycker om den så himla mycke så hon ger den en stor kram.. = )
= )
                                                                                                                    Foto: Jag


Ha det så bra och ta hand om er

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0