Helgen i sig!

Har det inte härnt så mye, vi skulle ha åkt in till stan i går på Nationaldagsfirandet men det blev inget.. Det var ju inte direkt nå fint väder om man säger så.. = ( sen hade vi tänkt att åka in på crusingen också men det blev ju inte heller nå eftersom det var taskigt väder.. Så vi gick till min mamma iställe och käka lite currygryta.. = ) Det var smaskens de..

Nu idag har det inte blivit så mye, släppte av Elise hos mormor så jag och Lars åkte iväg och fixa lite saker, och nu ikväll har man varit iväg och röstat..
Så nu sitter jag och kollar på Twisted och provar att installera nya sims 3 på bärbara.. = ) ska se om det funkar att såela på den eftersom det inte går att spela på den andra datorn eftersom CD pajjade idag.. = (

Våran lilla solstrole.. = )  
= )
                                                                                                                       Foto: Jag
Nä nu ska jag dra...

Ha det bra

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0