Kanon väder.. = )

Det kan man ju lungt säga att det har varit idag.. = ) Elise var ju på dagis som vanligt idag, men när vi hade hämtat henne så åkte vi upp till Adde, Pillan, Sammy och Adam.. Dom har ju köpt en studsmatte (eller hur det stavas) idag så vi blev uppbjuden på grillad korv så att barnen skulle få hippa lite.. = ) och det kan jag lova att dom gjorde... Det var inte bara dom som hoppade det var även vi vuxna och jag kan ju lova att det var roligt.. = )
Tänkte att jag ska ta och lägga upp lite bilder, som jag tog  med mobilen idag. Våran vanliga kamera dog ju typ efter två kort.. = (
Kommer dock inte att vara sån bra kvalitet på dom... = (

Härlig bild synd att Sammy blev suddig.. = (
= )
Foto: Jag

Elise tyckte inte att det var så lätt att stå upp på studsmattan, men det var lika roligt ändå.. = )
= )
Foto: Jag

Far och dotter vilade lite efter att dom hoppat.. Elise ville att dom skulle sova.. = )
= )
Foto: Jag

Då var det dags att hoppa igen.. = )
= )
Foto: Jag

Kommer det nån bild från i midsommar också.. = )

Ute på upptäcksfärd hos farmor och farfar.. = )
= )
Foto: Jag

Elise tycker om sitt nya munspel.. = )
Älskar dig gumman
Foto: Jag

Nä nu orkar jag inte skriva mer men ha det nu så bra och håll tummarna att det blir fint väder imorgon.. = )

Nu blir det sängen och hoppas på att man får sova tills imorgon

Ha det bra

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0