Kort!

Igår så satt jag och kolla igenom lite kort från innan Elise föddes... = ) Tänkte ta och lägga upp lite bilder.. = ) Kollade även från dom första dagarna när Elise föddes..  = )

Typ första bilden på mig
Samma dag vi köpte kameran
Foto: Lars

Gravid med Elise i vecka 32... Gud va jag saknar den tiden.. = ) saknar magen konstigt nog
= )
Foto: Lars

Här var inte Sammy gammal.. = )
= )
Foto: Lars


Nä nu kan jag inte lägga upp fler bilder lägger upp fler imorgon.. = ) Imorgon ska vi på kalas också, ska till Adde och Pillan. innan vi åker till dom så ska vi till Janne och hälsa på lite..

Nä nu ska jag kolla lite på tv innan vi ska gå och sova men ha det så bra

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0