ÄNTLIGEN

Äntligen har vi fått tillbaks våra bilder som försvann när en hårddisk krascha.. =D
Tänkte bara skriva och berätta de för nu ska jag gå och lägga mig och se om jag får sova nå mer i natt.

=D 
Så här glad blev vi när vi fick tillbaks bilderna!!

Måste bara ta och lägga ut en bild på Elise kusin också, detta är ett kort sedan vi bodde i den gamla lägenheten han hittade nå kläder inne på Elise rum som han ville prova.. *skratta inte* för han är ju söt i dom!

måste bara visa vilka fina kläder min kusin har på sig  
Det är bara bra att barn vågar att klä ut sig, det är inge fel i de. Kolla på vartenda dagis så tar killarna på sig tjejkläder och klackskorna och gå omkring..

Nä nu ska vi gå och knoppa men ha de bra så höras vi!!

Kommentarer
Postat av: Sammy

Hahahaha.. Du kunde inte hitta någon värre bild på mig va :-p



Mamma som nyss hade lyckats glömma :-D

2009-03-03 @ 14:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0