Handlat lite!

Idag var vi på stadium för att Lars skulle handla lite saker till sig själv, han skulle ha nya träningsskor och nya träningsbyxor. Och han hittade de också..

Så ser de ut som han köpte.
Nya träningsskor 
Skorna kostade 99 kr igentligen men fick dom för 24 kr, blev nå fel..

  Lars nya trängsbyxor
Dom här kostade 249 kr.

Vi hittade även ett par skor till Elise också.. Jag fick också ett par nya skor.. =) *hihi*

Lillans nya skor
Elise nya skor dom gick på 49 kr.. =) Fina ellehur

Snygga tycker jag
Åsså mina nya dom gick på 199 kr det var rea på dom tycker att dom var jätte fina och sköna för den delen.. =)

Nä nu ska jag ta och vila lite sen blir det att åka till Elise kusiner förmodligen. Se hur hon är efter att hon har sovit lite..

Ha det bra nu alla ni där ute som läser min blogg..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0