Nu var det ett tag sen igen!

Hmm, nu var det ett tag sen jag skrev igen. Men jag ska försöka att bli bättre på de. Har inte så jätte mycke tid på dagarna när man ska försöka hitta på saker med Elise så att inte hon blir rastlös. Skulle ju igentligen kunna skriva på kvällen men jag orkar inte. Jag vet inte vad det är med mig jag är så himla trött, jag fattar inte. =/ men men nu ska jag inte skriva mer om det ska ta och skriva om nå roligare.. =D

Idag har vi varit på 60-års kalas hos min farfar och det var jätte trevligt. Ni skulle ha sett Elise va hin dansade till
Lasse Stefanz.. =D kommer att lägga upp bilder om ett tag har inte fört in dom på datorn än men jag ska göra det så småning om.. Så ni får vänta ett litet tag till på dom.

I torsdags var jag och Elise på kulturmagasinet och kolla lite. Det var meningen att min mamma (elise mormor) också skulle gå med oss men det orkade hon inte så hon satt sig och läste tidningen. Hon hade lite ont i sina fötter efter att ha jobbat en hel dag. Jag tog nån bild också när vi var där men det blev inte så många var inte så jätte lätt att försöka hålla koll på Elise samtidigt som man skulle vakta vagnen. Åsså kan ni ju tänka er att man ska ta kort på de också, det var inte så jätte lätt kan jag ju lova..
=D 
Går i isgrottan och kollar lite. 
                          =D                 
Så glad blev hon när hon såg mormor igen..

Måste bara ta och lägga upp en bild påp mig och Elise tycker att den blev ganska bra med tanke på att jag knäpte den själv. =D
Ganska bra bild om jag får säga det själv!! =D 
Synd bara att hon skulle lipa på den.

Nä nu har jag inte tid att sitta här mer men hade bra alla ni där ute som läser min blogg.

En sak till bara innan jag slutar..
Hoppas att det blir en lyckad kväll ikväll för dig Sarah, sorry att vi inte kunde komma. Få komma förbi hör nån annan dag..
Kram gumman


Kommentarer
Postat av: Mamma Till Tea

Sötis Elise då.. Ja nu e hon frisk men fortfarande så jobbig o gnällig fatta ingenting,. Vill absolut inte va ensam utan ja måste hålla henne hela tiden o ibland duger inte ens de.. Nu kalla blikten igen o ja mååste ta upp gumman ifrån lekplatsen.. Puh ja trodde ja skulle hinna sminka mej men icke ... kram på er

2009-03-13 @ 10:04:11
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0