Våffeldagen!

Japp det är det ju idag då. Har varit hemma hos mamma och käkat våffler, dock är jag inte så förtjust i de men jag måste ju så att Lars kan få käka de han tyckder ju om det jätte mycke. Elise tyckte om det också hon åt en hel våffla själv. Jag åt 1½ typ.. Tycker som sagt inte om det. Efter de så gick jag Lars, Crille och Elise och hämtade ut ett paket på spelbutiken. =) efter de så gick vi hem till mamma igen och spela lite GENI Sverige gick dock inte så bra kom trea.. *hmm*
efter att vi hade spelat klart så åkte vi ner på tiokroners marknaden. Hittade en tröjja till Elise. Men vi köpte lite mer grejjer igår..

Och nu så sitter vi bara här hemma och inte har något att göra, väntar på att keno ska börja och se om man har vunnit nå, har även spelat en Harryboy idag och se om vi nån tur på de.. =)

Nä nu ska jag ta och kolla lite hundar på blocket med Elise men ni får ha de så bra och sköt om er..

Älskar erTog detta fina kort igår.. 
                                                                                                                   Foto: Jag
 

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0