Kanonväder.. = )

Idag kan man ju lungt säga att det har varit ett kanonväder.. = )
Så jag och Elise bestämde oss för att bjuda hit hennes kusiner och deras mamma Pillan för min skulle.. = ) Så att jag också skulle ha nån att prata med medans barnen lekte.. = ) Kul var det, mysigt också jag gjorde lite fika som jag tog ut och pillan tog med sig en filt som vi satt på och fika.. mysigt värre.. = )

Ska lägga upp någre bilder från idag.. Kommer att komma en bild på Elise också från ihelgen.. Hon är så sommarfin på den.. = )

Fin sommarbild ellehur?
En helt underbar sommarbild..= )

Fin bild på Adam.. = )
Fin bild

Gud va stor du börjar att bli.. = )
Gud va stor du har blivit

Nä nu ska jag ta och kolla lite på Talang..

Men ha de bra

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0