Öroninflammation! = (


Det är dock inte jag som har det, men jag kan ju lova att jag hade velat ta det iställe för Elise. Som ni kanske förstår så är det hon som har det.. Hon har tagit sig och petat i örat här ett par dagar nu men har inte trott att det varit nå för hon tycker om att vara och peta i öronen, men igår när vi satt i soffan så såg jag att det var jätte mye vax som hade runnit ut om man säger så, så idag när jag vakna så ringde jag till läkaren och fick komma ner. Och då fick vi ju det bekräftat att det var en öroninflammation. suck....

Nä nu ska jag ta och ta ett äpple och kolla lite på tv, men ni får ha det så bra och sköt om er..

Imorgon blir det god mat ute hos svärföräldrarna.. = )

Tagit på sig kepsen själv.. Visst blev jag fin då.. = )
= )
                                                                                                                     Foto: Jag

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0