Tvättdag!

Jo så är det ju idag har vi som sagt tvätt dag. Sen vi kom hem har vi inte gjort så mycke, Elise är ju på dagis så vi har bara tagit det lungt idag. Igår var Lars in och träna.
Jag har grymt ont i benet så jag måste ha sträckt mig på nå konstigt sätt. Kan nästan inte gå på benet.
Åhh vad ska man skriva??

Har ingen ork att sitta här och skriva nå nu.

Så jag tar och lägger in en bild iställe ska fixa dom andra bildera här om nån dag så jag kan lägga upp dom också men ni får ett litet smakprov nu.. = )

Jag har ett till kort på denna lilla sak och då ser man ungen som hon bär på ryggen lägger upp den nån annan dag.. =)
En vacker liten varelse
                                                                                                                      Foto: Jag

Nä nu ska man ner i tvättis då..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0