Vilket kanonväder

Gud vilket kanon väder det har varit i helgen.. = ) Igår så var jag, Lars, Elise, min mamma, Lars mamma, Pillan, Sammy och Adam in till stan igår och kolla på motorcyklar.. Adde Sammy och Adams pappa körde i kortegen (eller hur det stavas) sak samma var det väl.. Kanonväder fick vi pch mye fina motorcyklar fick vi se.. = ) Efter att vi hade varit där och kolla så åkte vi hem till svärmor och fika lite..= ) hon hade köpt med sig tårta och bulla hem.. = ) smaskens efter de så åkte vi hem och jag kan ju liva att vi hade en liten dotter som somnade som en stock..= ) helt slut efter dagens aktiviteter.. = ) sen på kvällen så lycksade vi till det och käka thaimat.. mumma

Första gången utan strumpbyxor i sommar.. = )
= )


Lilla Adam fick också vara med på en sommarbild ute hos farmor och farfar..= )
= )

Klart att Sammy också ska vara med på en bild..= )
= )

Käka lite glass senare på kvällen (första egna mjukglassen) = ) 
= )

Och sensare på kvällen så blev det ju lite Robinson tittande, hade hoppats att Jarmo skulle vinna men icke.. Han var den enda värdiga vinnaren tycker jag.. = ) Efter Robinson så fans det inte så mye och se.. Så vi bjöd hit mamma på lite kaffe och hon tog  med sig en bullpåse som hon hade bakat kvällen innan.. *smaskens* sen medans hon var här så kom vi på att vi skulle kolla på hundar på internet, då hittade vi denna (vackra) hund.. vacker kan man ju lungt säga att den är Kaukasisk ovtjarka sök den på blocket så kan ni se vad jag menar.. Men efter att ni har kollat upp den på blocket så kolla in videon på denna sida så kanske man ändrar uppfattning. Ingen hund jag skulle skaffa om jag säger så..
http://svtplay.se/v/1504869/uppdrag_granskning/del_12_av_22 kolla videon sen och se vad ni säger..
Efter att vi hade kollat på videon så gick mamma hem..

Idag så är det ju morsdag så jag och elise tog ett kort på oss och skicka till min mamma.. = ) dock så blev inte jag så bra på bilden så jag klipte bort den.. Men jag har en kopia kvar som jag tänkta lägga upp här..

jag och Elise (som sagt ingen bra bild på mig)
= )

Underbar bild på dig gumman som vanligt.. Mamma och pappa älskar dig
= )


Nä nu ska jag ta och läsa för Elise medans vi funderar över vad vi ska hitta på med..

Ha det så bra i denna värme

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0