Elise hemma sjuk

Japp så liggar det till för dagen.

Igår hade vi främmande av Sammy Adam och Pillan, trevligt trevligt.. = ) när dom hade varit här ett tag så kom Johan också på kaffe och han hade med sig två dricker från norge. = ) Tack för dom.. = )

Efter att vi hade käkat igår så gick vi hem till min mamma så att Elise fick bada lite jag passade också på att bada medans hon badade.. = )
Efter de så gjorde vi inte så mycke mer, Lars beställde sista boken i Twilightsagan till mig igår så jag har nog den tills på fredag kanske.. HOPPAS HOPPAS..

Lite annat som har hänt, hmm har inte hänt så mycke.

Men jag har en fråga. Nån som har nå förslag på hur jag kan få Elise att käka hon har inte velat ha riktig mat nu på 3dagar. = ( 
Kan nån komma med nå förslag?
Jag kan ju lägga till de att hon dricker iallafall så hon får ju i sig vätska men hon vill som sagt inte käka nån mat. = (
Men hon kanske käkar idag förhoppningsvis när det är blodpudding, man kan ju hoppas på de iallafall--

Nä nu ska jag ta och sätta mig i soffan med Elise och bara mysa och ta det lungt

De som är skönt när dom är sjuk är att dom är så kramgo

Mina älsklingar
= )
                                                                                         Foto: Jag

Bild nummer 1: Ligger och myser med Nalle Puh
Bild nummer 2: Kollar på tv med Puh och Snutten

                                                    Foto: Jag

Bild nummer 1: Kryper runt i den stora sängen
Bild nummer 2: Undra vad hon tänker på?

                               Foto: Jag


Ha det nu så bra och ta hand om er

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0