Hej på er!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen ich jag ber verkligen om ursäckt för de men jag har inte haft orken har haft ont i halsen och jag vet inte vad. Men jag har ju varit lite förkyl också så det kan ju ha med de att göra.

Har iallafall fått korten nu från elise dagis. DOm knäpper ju alltid dagiskort på dagis och jag tänkte att ni skulle få se hur det blev. = ) Har lagt det första och det andra bredvid varandra.

På söndag får jag veta om jag har vunnit Twilight tävlignen också som jag har varit med i på
twifans.blogg.se


Dagisbilderna 

                                  Elise första dagisbild 2008              Elise andra dagisbild 2009                                  
= )

Vad tycker ni?


Nä nu ska jag ta och göra nå käk men ha de bra så hörs vi nå. = )

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Carina

Hon är då bara för söt, lilldockan.

Lycka till med tävlingen.



Kram

Carina

2009-10-31 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0