Svärmor!

Sitter ute hos svärmor nu och har käkat lite mat, nu väntar vi på att kaffet ska bli klart då ska vi också käka lite violglass. = )
Annars så har vi inte gjort så mycke idag, Elise hade lite roligt idag och tog en massa jord från blomman hemma och slängde på golvet.. *jippi* eller inte.. = ( så det är var ju bara att ta fram dammsugan och dammsuga. 
= ( men men nog om det.
Sen när vi åker från svärmor så ska vi svänga innom min mamma också och säga hej medans vi är ute och far lite.
Höll ju på att glämma ska ju få en bulle idag också, måste ju käka en sådan idag när det är kanelbullensdag. = )

Nä nu ska jag ta och vara lite social, men jag kanske skriver mer imorgon.. = )

Älskar dig gumman
= )
                                                                                        Foto: Jag

Ha det nu så bra och ta hand om er

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0