Twilight

Nu har jag läst klart den 4 och sista boken av Twilight sagan och jag kan ju säga de att den var ju inte sämre än dom andra.. = )
Synd att dom är slut nu hade velat ha en fortsättning på den här boken det var ett konstigt slut på den, det var precis som att det finns en till som man kan läsa. Jag hade velat läsa om hur det kommer att gå för Renesmee och för Jacob. = )
Men men kanske kommer en bok i framtiden kan ju hoppas på de iallafall, jag kan ju lova er det att om ni sätter er och tar er tid att läsa dom här underbara böckerna så kommer ni inte att bli besvikna på dom. Eller jag kan ju inte lova men jag tror inte att ni kommer att bli de. Ni som har sett filmen Twilight och tyckte att den var bra kommer nog att tycke om böckerna också.. = )

Tänkt ta och tipsa er om en Twilight blogg som ni kan gå in och kolla på om ni vill

twifans.blogg.se


Nä nu ska jag ta och ta hand om min sjuka dotter som inte vill bli frisk.. = (

Ha det nu så bra och ta hand om er

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0