Twilight

Nu har jag läst ut tredje boken också. = ) Nu måste jag vänta ända tills jag fyller år innan jag kan börja läsa igen. = ( Men men få hoppas att tiden går fort fram tills dess. = ) Jag kan ju lova er det att jag har aldrig grinat så mycke som jag har gjort nu när jag har läst domhär böckerna. *hehe* nu kanske ni undrar vad jag är för en idiot. Men jag kan säga så här att jag tycker verkligen om dom här böckerna det är dom bästa böckerna jag har läst och jag blir verkligen berörd när jag läser dom om man kan säga så. = )

Nä nu ska jag inte tråka ut er nå mer, men som sagt har ni inte läst böckerna så tycker jag att ni ska ge dom en chans. = )

Nu ska jag ta och busa lite med Elise också sen ska vi på affären och handla lite till maten. = )

Älskar dig gumman
= )
                                                                                        Foto: Jag

Ha det nu så bra och ta hand om er

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Wilma

SV: Haha håller med.p

2009-10-03 @ 08:44:05
URL: http://twifans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0