IKEA idag!

Idag har vi varit på IKEA och handla lite hem. = ) det var ju meningen att vi skulle åka till norge men vi kunde  inte åka dit för vi fick förhinder så vi tog pengarna och handla lite sager hem hit.. = ) Handlade en jätte fin Tv-möbel som jag hade tänkt att lägga upp en bild på.. Vi var även på barnavdelningen och kolla lite och hittade en tågrels och ett lok med fyra vagnar för 129:- till Elise som vi köpta till henne.. = ) och jag kan ju lova att hon tyckte om den. = )

Lite av sakerna som vi handlade idag.. = )
= )

= )

= )

= )

= )



Tänkte ta och passa på att lägga upp lite bilder på Elise också medans jag ändå håller på.. = )

Visst är hon vacker.. = )
= )
Foto: Jag

Så roligt att sitta på en pall och leka att det är en båt.. = )
= )
Foto: Jag


Nä  nu får det räcka jag ska ta och ställa in lite blommer på rummet nu.. = )

Ha det nu så bra och ta hand om er

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0