Middag hos mamma

Idag blir det laxgryta hos mamma.. = ) *mumma* efter de så blir det en mjukpepparkaka till efterätt.. = )

Hmm, vad har vi gjort i helgen då? Igår var vi och hälsa på Elise farmor, det var trevligt vi gick på en liten promenad. Vi gick först efter vägen sen tog vi en tur ner till vattnet, synd att jag inte hade nån påse med ner, jag hade ju tänkt plocka lite sager så att Elise kan göra en höst tavla. Hon gjorde ju en förra året så tycker jag att hon kan få göra en nu också. Roligt att sitta och pyssla.. = )

Men men få se om jag och Elise går ut i den lilla skogen som finns hos mamma och plockar lite. = )

Läser gör jag ju också som ni kanske redan har förstått. = ) Jag har precis börjat på tredje boken i Twilight sagan och den är ju inte sämre än dom andra kan jag ju lova.. = ) Den heter Ljudet av ditt hjärta, om ni inte har läst dom böckerna så kan jag rekomedera dom för er. Dom finns också på ljudböcker om ni inte orkar läsa. Men jag tycker att det är trevligare att sitta och läsa. Dom som har lyssnat på ljudböckerna säger att dom ser bilderna framför sig av vad som händer. Men jag kan ju lova att men ser dom lika tydligt när man läser böckerna iallafall jag ser bilder framför mig.. = )

Nä nu ska jag leka lite med Elise innan hon ska sova lite..

Tänkte ta och bjuda på en bild också.

Ny frissad
= )
                                                                                       Foto: Jag


Nä nu blir det lek och bus ett litet tag

Ha det nu så bra och ta hand om er

Kram till alla som läser min blogg


Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Jag har blivit jättenyfiken på Twilight böckerna tack vare dig. Jag ska ta och önska mig dem i julklapp tror jag allt.



Ge söta Elise en kram från mig!



Sara

2009-09-28 @ 16:28:47
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: wilma

SV: Hihi tack ! <3

2009-09-30 @ 21:50:38
URL: http://twifans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0