Elise fick vara ledig från dagis idag.. = )

Idag har det inte blivit så mycke förutom en massa mys.. = )
Elise var så trött i morse så vi låg kvar i sängen ett bra tag och bara myste.. = )
Sen när vi hade klivit upp så gjorde jag en grötfrukost till oss, jag kan inte fatta att den ungen käkade så mycke gröt som hon gjorde.. Åt lika mycke som mig om inte lite mer till och  med. = )

Sen blev det mys framför pippi..
Vi tog oss också en tur till kondiset här i bommen och tog en fika. Efter de tog vi en  liten promenat till min farmor och farfar.. = )
Efter de har vi inte gjort så mycke idag, blev ingen cykeltur idag men de kanske kan bli av imorgon.. = )

Kommer att lägga upp lite bilder som jag har tagit idag..

Äpplena som vi plockade igår.. = ) 

Äpplena som vi plockade igår.. = )

Lill prinsessan käkar en glass och kollar på bolibompa.. = )
<3

Nu ska jag ta och kolla lite på tv innan jag ska gå och lägga mig.. = )
Natti natti

Saknar dig Lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0