Middag hos mamma

Sitter hos mamma nu och är proppmätt.. Fick potatis och köttfärslimpa och svartvinbärsgelé och rödvinssås.. Så nu kan jag lova att jag är proppmätt..
Ikväll blir det inte så mycke för min del ska hem och kolla lite på tv, kanske slå på nån film... Undra om det kanske kommer att bli Eclipse..

Undra om man ska gå på affären och kolla om man kanske kan hita något man kan käka till kvällen.. Eller kanske ska ta och knapra på en morot eller något.. Det är ju ganska så smaskens de också..

Nä nu orkar jag inte skriva mer kanske skriver lite mer ikväll..

Saknar er
= )

Våran lilla hårboll Izzie och Elise man kan säga att dom två är som samman svetsade
= )Älskar dig gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0