Tvätt dag!

Tvätten ligger i maskinen, golven är damsugade och blommorna är vattnade.. Så vad ska man hitta på nu då?? Det var ju en bra fråga de.. När jag har hängt tvätten så tänkte jag ta en lite längre promenad.. Känner att jag måste komma ut och göra något.. Man kan ju inte sitta inne i lägenheten hela dagarna..

Igår så förstörde Soc hela min jävla dag.. Kärringen ringde för det första och väckte mig.. Sen när jag väl var vaken så säger hon att jag inte ska få nån hjälp av dom eftersom jag kommer att få tillbaks på skatten.. Jaha tänkte jag hur fan ska jag kunna betala räkningarna denna månad då? Då sa kärringen att du får ringa till din hyresvärld och säga att dom får vänta på pengar tills nästa månad när du får skattepengarna..
Men jag behöver inte göra det som tur är, tycker inte om att ringa till alla företag och säga att dom får vänta med pengarna.. Sen kanske inte alla kan vänta heller..
Men som tur är så har jag världens underbaraste mormor och morfar som var så snäll och lånade ut pengar till mig så jag kan betala mina räkningar denna månda.. Hade inte klarat det utan mina underbara morföräldrar..

Nog om det nu, imorgon blir det jobb på Tingsta mellan 16-21 ska blir skönt att få jobba lite.. = )

Nä nu ska jag ta och plocka lite här hemma igen..

Kram på er kanske skriver mer lite senare.. <3

Saknar min lilla solsktole nå oerhört.. Mammas lilla prinsessa. <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0